środa, 15 stycznia 2014

Miało nie być..

Miało nie być tego postu, bo nic się nie dzieje, ale staram się konsekwentnie robić codziennie wpis, i wiem, że jak odpuszczę, to będzie klapa. To jest wpis o niczym.:)

Choruję sobie, dzień 1. Wychodzi mi brak czapki itp, spałam tak długo, że wstyd się przyznać, obudził mnie telefon od mamy.

Piję hektolitrami herbatę, sok malinowy. Apetyt uciekł.

Czytam. Przeczytałam dziś "Co z tym życiem" Rusin i jestem w połowie "Cudu" Karpowicza, porozwiązywałam trochę łamigłówek logicznych, zrobiłam porządek w lodówce i sił zabrakło.

Siostra przyszła, pogadałyśmy, napisała pracę do szkoły, psu włączyło się ADHD.

Ogólnie nudy, ale jak się kicha, prycha, to się nic nie chce.

Badania zrobię, jak wydobrzeję.

Zła trochę jestem, że jeszcze dwa miesiące do zabiegu...W październiku chcieli robić szybko, a z początkiem roku, gdy jeszcze kasa z NFZ jest, to im się nie spieszy, a mi trochę..jednak.., ale cóż zrobić.


6 komentarzy:

  1. a o czym jest CUD?
    alez bym sobie pospała do oporu...
    ja muszę cytologię zrobic i usg piersi

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja codziennie pobudka po 5 ;p śpij ile wlezie, póki możesz :)
    mnie coś suszy dziś, może na mróz i piję wodę butelkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. o,jaaaa...chcę tę ksiażke!
    byłam na poczcie,ale była nieczynna akurat teraz-od10-12! grrr...... jak będe jechała do przedszkola to wstąpię;) pocztę mam na osiedlu,blisko domu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyslalam;) razem z malutka niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja czekam na dzisiejszy wpis ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przyznać,że nie zawsze tak było, ale ... im bliżej śluby tym jest jakby lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń